Provridningen – The real story

Det var ett tag sedan som jag avslöjade att provridningsfilmen jag lagt upp tidigare inte riktigt representerade verkligheten. Så nu, mina damer och herrar, kommer den RIKTIGA filmen som speglar hur det VERKLIGEN gick på provridningen 😉 Enjoy!

Dagen efter hörde jag av mig till ägaren och sa att jag ville ha hästen. Hon hade på något vis krånglat sig in i min själ och idag så tränger hos sig djupare in i mitt hjärta för varje dag som går. Det är något riktigt speciellt med denna kuse. Något jag aldrig tidigare upplevt med någon annan häst. Är det så här det känns att vara kär? 😀

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Så fint med en liten film! Det verkade ju gå jättebra med ridningen. Kanske för att kemin stämde så bra med den fina hästen? Det måsta vara en härlig känsla. 🙂

    Svara
    • Ja, det är en helt underbar känsla! Just att man känner att man kommer innanför skinnet på hästen. 🙂

      Svara

Kommentera

