Snart är det dags!

Nu är det dags att avslöja vad mitt lilla ljus i tunneln består av. På tisdag morgon så kopplar jag transport på bilen, åker ner till Eslöv och bevittnar veterinärbesiktningen av märren jag provade i söndags. Om all går bra och hon är frisk så kommer jag på tisdag eftermiddag/kväll att rulla in på gårdsplanen i Mölndal med min nya häst! Nu håller vi alla tummar och tår för att allt ska gå vägen.

Jag vågar nog allt dela med mig av en liten film från provridningen. Detta är mot slutet när hon brallat av sig och vi kommit överens om hur saker och ting fungerar. Det kan nog bli en riktigt fin och trevlig häst av denna madame 🙂

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Isabelle :)

     /  maj 17, 2014

    Vilken snygging till häst! Hoppas allt går vägen 🙂

    Svara

Kommentera

