Min Milton och jag

Idag bjuder vi på en liten film om Milton och hans kropp. Det blev lite spontant i stallet i morse men här får ni i alla fall möta Milton lite mer på riktigt 🙂

I filmen nämns naturligtvis inte allt som vi håller på med, jobbar för och jobbar mot men det ger en liten hint om vad det är vi hela tiden jobbat med och vilka våra förutsättningar faktiskt varit under hela denna tid. Det kan ju låta illa att han var lite knackig när han bara hade ett vettigt ben att gå på, men jag kan tala om att han är hyfsat knackig i allmänhet ändå, för han brukar i vanliga fall inte ha mer än två vettiga ben att gå på 😛

DSC_1833 (576x1024)

Min Milton och jag

DSC_1818 (576x1024)

Idag indianade vi oss på ridbanan. Det är så skönt att skippa bettet ibland tycker nog både kuse och matte.

DSC_1836 (576x1024)

Spontan matpaus på den lååååånga vägen ner till hagen 😉

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. hahah härligt film om lilla Milton =D

    Svara

Kommentera

