Fotoinvasion och semlogram

Idag så ramlade mina 231 st fotografier jag beställt in genom brevlådan i dörren! Nu jädrar ska det bli fotoalbum av. Jag satte så klart igång med en gång att klistra in kort, men så klart dröjde det inte länge förrän klisterlapparna tog slut så nu ligger det på is igen tills jag köpt nya sådana. En liten bit på vägen kom jag i alla fall, även om det ligger foton precis överallt, lite grovt sorterade 😉

1661718_10152637090754616_238856704_n

För ett par dagar sedan fick jag ett semlogram på fejan av en kompis. Det lät ju himla kul att man bara kan gå och hämta ut en gratis semla för att en snäll själ skickat en länk till en! Så idag promenerade Nikki och jag till Margaretas konditori här i Mölndal och hämtade ut vår semla! Så klart passade vi på att köpa till en extra semla till husse också, då det egentligen är husse som är den mest semmelfrälsta. Jättekul grej och himla mysigt 😀

14844_10152637192414616_576997951_n

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

