Hussemassage

Husse har haft så förfärligt stel rygg ända sedan han låg under bilen ute i kylan sist. Jag och Nikki bestämde att det nu var dags att göra något åt hans klagosång.

DSC_0864 (768x1024)

Vad är det ni gör matte? Får jag vara med?

DSC_0865 (768x1024)

Hjälper jag till genom att tvätta husses ansikte?

DSC_0866 (768x1024)

Eller är det så här jag ska göra?

DSC_0867 (768x1024)

Ja, men då fortsätter jag väl göra så här om nu husse tycker det är så skönt 🙂

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

