Hästemat och dagens outfit!

Igår kväll så rullade det in massvis med kusemat på gården!

Copy of DSC_0579

Nikki erbjuder sin hjälp med att städa efter skithästen.

Copy of DSC_0581

Maaaaaaaat!

Copy of DSC_0585

Nikki övervakar organiseringen av hösilaget.

Copy of DSC_0592

I traktorns sken…

Copy of DSC_0594

Jag och Herr Fotogenique!

Copy of DSC_0600

Mutor? Okej, jag kan väl plocka fram ett öra i alla fall…

Copy of DSC_0605

Dagens outfit! Jag förstår inte vad det är för fel på denna tröja. Kan det ha att göra med min totala oförmögenhet att avgöra vad som nu för tiden är så kallat inne? Jag har fått diverse underliga blickar från framför allt familjemedlemmar när jag haft den på mig. Nåja, nu tycker jag i alla fall det är dags att förära övriga världen med denna (enligt mig) underbara skapelse, så here you go! 😉

Ps. Om någon tycker jag ser schleten ut på sista bilden så måste jag försvara mig med att den togs en si sådär 5 minuter efter en helt fantastiskt god nattsömn. Jag kan ha varit något förvirrad vid tillfället och kuddavtrycken på kinden är ett faktum.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

