Just rub it in

Milton har ett motto i livet, det är jag övertygad om. Även om han inte kan prata så förmedlar han sitt högst troliga valspråk med en enorm tydlighet. ”Just rub it in”. Det bara måste vara det. Hur skulle det kunna vara något annat när han behandlar sig själv och sina nya kläder så här?

Copy of DSC_0326

Joråsåatte… detta är alltså insidan av täcket 😛

Copy of DSC_0327

Efter en natt i torkskåpet…

Copy of DSC_0329

Kanske han har ett högre syfte i sina lerbad. Kanske han försöker skapa sig ett eget ekosystem där uppe på korset?

Copy of DSC_0002

Denna efterlängtade skapelse fick jag idag hämta på posten! Ååååh vad jag hade svårt att hålla mig på väg hem i bilen. När jag väl hemma öppnade paketet så höll jag på att börja gråta, så fin tyckte jag den var! Helt fantastisk och stickad bara för mig enligt mina önskemål 🙂

Copy of DSC_0016

Se så fint jag fick med! En liten hälsning från sticktanten på Island samt tvättråd från Hallafridur som driver företaget här i Sverige.

Copy of DSC_0015

Premiärprovningen! Nöööööööjd 😀 Kom an nu bara minusgrader!

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

