Hurra hurra för tvenne år!

För fyra dagar sedan skedde något stort i mitt hundägarliv. Då inföll dagen då jag aldrig hade ägt en äldre hund. Chiara fick ju somna in 4 dagar innan hennes 2-årsdag den 9:e mars, så jag hade alltså aldrig fått uppleva 2-årsdagen för min älskade bästa vän. För fyra dagar sedan så var Nikki lika gammal som Chiara när hon försvann från mig. Det är för mig ett ganska stort avstamp och även om Nikki och Chiara är så olika varandra som två hundar kan bli så är det ändå en känsla när man får gå igenom alla hundens tonårsperioder för att slutligen förhoppningsvis få se en helt färdigbakad vuxen hund en dag. Nu är jag bortom den där gränsen där jag tidigare upplevt hundägarperioden och blickar framåt över oupptrampade stigar och kan inte låta bli att nyfiket undra vad framtiden kan tänkas bjuda oss.

För fyra dagar sedan var det fyra dagar till Nikki skulle uppnå sitt andra fulla år i denna värld, och tänka sig, den dagen infaller idag! Min lilla buskråka fyller hela 2 år! Detta firades med två härliga fläskbenbitar till frukost och en smaskig grisasvans efter middagen.

Dagen bjöd också på en tur till Gödeberg för att fylla på ägg- och baconreserverna. Dagen till ära så köpte jag också en hel påse full med goda fläskben till födelsedagsbarnet!

Copy of DSC_0037

Hipp hipp hurra för 2-åringen!

Copy of DSC_0052

Gottigott dagen till ära!

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Klara

     /  november 30, 2013

    Har du instagram eller Facebook?

    Svara

Kommentera

