Eftermiddag med kusen

Idag hängde Johan och Nikki med på min skogsrunda. Vi tog i princip samma runda som jag red igår fast red in en alternativ väg efter ca 2,5 km. Rundan blir lika lång fast med lite variation ändå. Trots att det bara ligger kring nollan nu så börjar det bli bra kallt för ovan kropp. Jag plockade fram mina vinterkängor och körde dubbla strumpor i dem samtidigt som jag tog fram mina älskade termobyxor som är helt fantastiska att ha i stallet och rida i. Snygga är de inte men med tanke på att det från början är konungens plagg så är det nog inte mening att man ska vara snygg i dem 😉 De är helt otroligt bekväma och man håller sig riktigt varm och go 🙂

Gasverksrundan2

4,33 km blev det idag 🙂

 

DSC_0034

Så här sexigt måste man klä sig den här tiden på året 🙂

DSC_0037

Det är bra gott ute nu 🙂

DSC_0051

Milton höll sig i skinnet och lämnade buset åt sidan när han insåg att jag hade ett smaskigt äpple med mig 🙂

DSC_0057

Nu går vi och klär på oss!

DSC_0088

Min finaste kuse!

DSC_0100

Nikkis nya supersnygga täcke som jag köpte igår för 160 kr. Nu syns hon på stallplan och kan hållas varm samtidigt! 😀

DSC_0133

Grevinnan af Hjorthall, även kallad Ängel 🙂

DSC_0141

Dagliga rengöringsrutinen för leriga fossingar 🙂

DSC_0159

Av med regntäcket på sedvanligt vis 😉

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

