Köplistan

Jag upprättade i somras en lista över saker och ting som jag trånar efter men som inte riktigt var i samklang med mitt bankkonto. Nu har jag dock tillfälligt pausat sparsamheten till förmån för mitt ego och tänker faktiskt skämma bort mig något. Jag har nämligen precis beställt mig en islandströja som jag hoppas ska kunna levereras innan vintern! Dessutom har jag tagit det enorma steget och beslutat att investera i en smartphone. De som känner mig ordentligt kan bekräfta att detta bannemig är stora grejer! Jag har också budat på ett par asfräsiga fleecefodrade ridbyxor på Tradera och om jag får dem återstår att se imorgon.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vill ha nu! 😀

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Johan

     /  november 12, 2013

    Jossan förra veckan: ”Johan jag tycker vi ska skaffa ett gemensamt hushållskonto…”
    Jaja, vad ska man säga? I have seen the future…

    Svara

Kommentera

