Värt att läsa om hundträning!

Jag måste bara dela med mig av en länk som jag idag fick skickad till mig. Oavsett om man är intresserad av att skriva på eller inte så är texten som tillhör uppropet värd att läsa om man är intresserad av hundar och träning. Den spinner vidare lite på det som mitt sista blogginlägg om hundträning behandlade. Det inlägget finns att läsa HÄR om du missat det.

I denna text sätter hon ord på de tankar jag på senaste haft angående inlärningspsykologi och pedagogik hos hundar. Så definitivt värt att läsa! Texten hittar ni —->HÄR

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

