Tråkmiddag i soffan? Nä vet du vad!

När solen skiner och luften är varm så finns det inget mer deprimerande än att sitta inne vid en TV och göra så som man brukar göra varje dag i varje månad, hela året. Nu har dessutom min semester trätt i kraft och då finns det inget som kan hindra en från att följa sina drifter och instinkter. Jag tror min största instinkt ever är att bada. Så fort isen lossar så skriker hela min kropp efter att få doppa sig i det där blanka, blöta underbara. Sedan att det är svinkallt är något man inte märker förrän det är för sent. Och ändå är det så underbart! Nu när det är varmt och man dessutom kan ligga i länge så mår jag som en prinsessa. Jag kan ligga och glida runt som en säl precis hur länge som helst. Till slut måste jag tvinga mig själv till att gå upp eftersom hela världen inte riktigt kan stanna bara för att jag vill bada 😛

DSC_0247Kycklingvinge till vovvan! Den slank ner kan jag tala om 😉

  DSC_0281Mmmmmm, helt underbart!

DSC_0297En viss vovve var trött efter en förmiddag på betet.

DSC_0300Så här gott gjorde vi!

DSC_0301Vi passade lille Einar över natten och dagen, så han fick också vara med på äventyr.

DSC_0308Skönheten Nikki!

DSC_0314

DSC_0311Bus!

DSC_0318En liten fågel dök upp!

DSC_0320Hur gött är detta då?

DSC_0327Soffmiddag? Inte en chans 😉

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

