My, Lotus, Milton och ponnyfasoner!

I natt var det jobb igen och fy tusan vad trött jag var. Vore det inte för att Nordkorea håller på och starta ett tredje världskrig så hade jag nog somnat på plats. Satt en stund framåt småtimmarna och skruvade fram lite roliga frekvenser på en HF-mottagare så där satt vi och lyssnade och nickade mycket förstående till en kubansk, en spansk, en kinesisk och en rysk kanal som jag letat fram.

DSC_0001

När jag och Nikki vaknade framåt lunchtid så tog vi en liten mysig promenad i solen och satte oss sedan för att plugga lite muskler på balkongen. Det var bra varmt emellanåt men jag klagar inte! 😀

DSC_0004Nikki solar på mattes stol

På eftermiddagen så fotade jag My när hon och Lotus red lektion för Anette. Den pållen har verkligen utvecklats de senaste veckorna! I höstas kunde han inte gå på volt och bara vinglade fram och tillbaks, men nu kan han gå jättefint och avslappnat i både skritt och trav på en superfin volt!

DSC_0013

DSC_0035

DSC_0037

DSC_0053

DSC_0067

DSC_0073Underbart luftig och avslappnad galopp!

DSC_0085Tjo, vad kul vi har det!

DSC_0107Tänkte busrida lite då vi tränat på en del krävande saker de senaste dagarna, så det blev bara halsringen idag 😀

DSC_0115Märkte att det fanns lite väl mycket energi från början, men vi körde på ändå 🙂

DSC_0128Lite trav vågade vi oss på…

DSC_0150Här går det undan!

DSC_0179Wohoo! Det råkade komma ett hinder i vägen 😉

DSC_0180Ett  par bocksprång blev det här men jag satt kvar! Andra skuttet filmade vi men där flög jag av med hull och hår i bocksprången efteråt 😛

DSC_0197Kände att jag hade lite väl lite kontroll så hämtade tränset och skuttade ett par gånger till 🙂

DSC_0200

När man inte varit med om de där ponnyåren som barn så får man istället ta igen det så gott det går när man är stor. Släpp hämningarna och ha kul! 😀

Lämna en kommentar

Kommentera

