Promenad till Stensjön

Igår fick jag lite känningar i bihålorna när jag satt på jobbet, men det var inget allvarligt så jag ignorerade det och tänkte inte mer på det. Inatt skulle jag också ha jobbat och p.g.a gårdagens bihålor så tänkte jag att det var bäst att ta det lugnt med en mysdag hemma så Milton fick ännu en välförtjänt vilodag.

Det enda jag och Nikki gjorde idag var en tur till Stensjön och när vi kom dit så satte bihålorna igång ordentligt så det blev till att kisande gå hemåt och försöka kurera sig så gott det gick i sängen hemma. Värktabletter hade ingen större effekt så i mitt utslagna tillstånd var det bara att ringa in till jobbet och förklara läget. Inget jobb i natt för mig alltså.

I övrigt så var det en mysig promenad och här kommer lite bilder från den 🙂

Vildrosor är så vackert, synd de blommar så kort bara!

Det var varmt idag så tungan åkte ut

Fina Nikki poserar

Poseringsträning 🙂

Nikki väntar på att det ska bli grönt 🙂

På en gammal kvarnsten

Forsen vid Kvarnbyn

Här måste vi inspektera 🙂

Hit upp ville Nikki gå, dumma matte hade dock bestämt en annan väg den här gången!

Bron över forsen vid Grevedämmet

Forsen uppströms

Hon är bra välsvarvad Nikki 🙂

Av med skorna var det, annars hade vi inte kommit så mycket längre. Nikki var dock förtjust över detta hinder 🙂

Små söta figurer utanför Mölndals motorklubb

Man kanske skulle gått in och bett om en skinnjacka till Nikki här? 🙂

En till bro

Äntligen uppe vid Stensjön!

Nikki utforskar stenbryggan

Allt ska sniffas på 🙂

En präktig pinne som Nikki duktigt hämtade i vattnet

Badvovvan

Uppdelningen av forsen till det gamla vattenkraftverket vid Kvarnbyn

Nikki spanar

Det är så skönt med svalkande gräs!

🙂

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Himla söt vovve du har!

    sv: Visst blir man!??:D Det är en underbar sport!
    Jag har ju använt easyboots till Musse(gammelhästen) i modellen Epic i ett år nu och jag är jättenöjd även om de är lite smått knepiga innan man får in snitsen. Easyboots finns ju i en hel del olika modeller och en del tävlar i Glue on´s, väldigt vanligt i USA(finns en tråd på distansforumet på bukefalos där Cecilia som var en av ryttarna i kentucky skriver en del om barfota och boots i distansen, hon red VM utan varken skor eller boots.)

    Svara

Kommentera

