Hästarne i vårsol

Milton funderar på vad matte kan tänkas ha i görningen…

Spanar nyfiket på mattes alla förhavanden…

Nå… ska det hända något snart eller..?

Kom igen nu, lite action!

Jag ser dig och jag tycker du är förfärligt tråkig som bara står där med din kamera!

Kom igen nu!

Spring med mig matte!

Tjohoo! Full fräs!

Så HÄR ska det gå till! 😀

Bushästen!

Nähe, ingen vidare action från mattes sida idag inte… Trök 😛

(När Milton busat färdigt i hagen fick jag fångat in honom och då fick vi två fina varv på ridbanan i vänstergalopp och likaså i höger! Duktig pålle som över på galoppen i hagen 🙂 )

Gårdsrusset Nalle blev dagens linslus.

Dock tycker jag han borstat tänderna dåligt… kanske blir det så när man låter två pojkar gå ihop utan några snygga tjejer i närheten 😛

Puss på dig med Nalle 🙂

Max och Nalle på sin lilla gräslott.

En trött Nikki tyckte det var skönast att sitta i bilen ett tag medan matte gjorde annat.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

