Thailand!

Imorgon så drar jag, Johan och övriga familjen till Thailand för att avnjuta 2 soliga och varma veckor. Jag hade tänkt att pussa Milton tillfälligt hejdå idag, men det blev inte av för jag hade så mycket att stå i med bilförvaring, packning, påhälsning hos mormor och middag hos Johans föräldrar. Så nu är jag lite ledsen över att jag inte hann klappa honom för sista gången på 2 veckor. Men bättre blir det när jag kommer hem den 28:e för dagen därpå åker jag till Karins kennel för att hämta hem min efterlängtade lilla Nikki! Jag kan knappt tro att det är sant och det har inte riktigt blivit verklig än, men herre min Jesus vad underbart det kommer bli! Thailand kommer bli underbart och jag kommer ta en dag i sänden och njuta fullt ut av sol, bad och mat, men oj vad underbart det kommer bli när jag kommer hem! 😀

Förhoppningsvis så har det blivit plusgrader så att snön smält undan när jag kommit hem så jag och Milton kan börja träna på galoppen! Jag tror det är bra för honom att stå och vila i 2 veckor nu så att musklerna kan få sig en rejäl återhämtning. Förhoppningsvis så har han byggt lite under vilan också 🙂

När jag kommer hem så väntar den här lilla prinsessan på mig! Den fina tröjan har Karins dotter Saga gjort. Den är hur gullig som helst och det står Nikki på ryggen med gula bokstäver. Superfin och oumbärlig för en liten vintervalp med tunn päls 🙂

Milton, han får två välförtjänta veckor i hagen. När jag kommer hem så ska vi för första gången släppa ihop Milton med sina kompisar Boyen och Gillan. De har stått och myst och gnabbats över stängslet så länge nu så snart är det alltså dags för Milton att äntra flocken på riktigt! 🙂

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

