Tresked

För ganska exakt ett år sedan vaknade jag upp i min lilla oisolerade stuga på landet. Vinterlandet lyste blått i fullmånen utanför och termometern visade flertalet minusgrader. Trots att elementet var på i stugan så var det kallt därinne. Jag däremot var varm och go där under täcket, med Ziri raklång tryckt längs min rygg och Chiara hoprullad mot min mage. Det är ett ögonblick i mitt liv jag aldrig kommer glömma. Inklämd mellan mina två kärlekar, varm och go i en tredubbel sked i min lilla stuga. Vid det tillfället önskade jag att solen aldrig mer skulle gå upp så jag kunde ligga där mellan dem för alltid.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

